شرایط ارائه خدمات در طرح کار به صورت زیر میباشد :

قوانین مهم درباره قالب های طراحی شده در سایت

  1. کلیه قالب ها طراحی شده باید از طریق سایت طرح کار خریداری شوند و توسط ما تائید شوند
  2. برای سفارش طراحی قالب ابتدا باید در سایت ثبت نام کنید و کلیه اطلاعات خواسته شده را با دقت پر کنید و سپس از طریق ناحیه کاربری با ارسال تیکت طرح مورد نیاز خود را سفارش دهید
  3. کلیه ی قالب های از قبل طراحی شده یا اشتراکی بصورت عمومی توسط طرح کار به فروش میرسد و مشتری حق ارائه نظر در مورد تعداد فروش آن ندارد.
  4. کاربر می تواند با خرید هر قالب آنرا در چندین سایت متقاوت استفاده کند و در این موارد محدودیتی نخواهد داشت ولی پشتیبانی تنها برای کسی می باشد که قالب را خریداری کرده و در محصولات او فعال باشد
  5. کلیه قالب های طراحی شده همانند پیشنمایش آن ها خواهد بود و طرح کار هیچگونه مسئولیتی در قبال ویرایش آن ها ندارد.
  6. پشتیبانی تمام قالب های درصورتی فعال خوهد بود که حق کپی رایت آن ها رعایت شده باشد و پشتیبانی قالب ها بصورت دائمی میباشد.
  7. ویرایش و شخصی سازی قالب ها هزینه جداگانه ای داشته که به صورت جداگانه از کاربر دریافت می شود و طرح کار نسبت به قبول و یا رد ادیت و ویرایش قالب مختار می باشد
  8. پشتیبانی از وبسایت هایی صورت میگیرد که کپی رایت ما را در قالب های خود حفظ کنند در غیر این صورت ما در مورد ارائه پشتیبانی به کاربران مختاریم  و طبق صلاح دید خودمان عمل خواهیم کرد
  9. بعضا مشاده میشود برخی قالب ها که در لیست ما بوده و درحال فارسی سازی آن ها هستیم مشتری خواهان سریع تر از موعد قالب میشود که در این صورت قالب برای آن ها آماده خواهد شد اما قالب با اطلاعی که به مشتری داده میشود در داخل سایت نیز بصورت عمومی برای فروش قرار میگیرد
  10. برخی قالب ها نیاز به نصب از سوی ما دارند و ما برای کاربر نصب خواهیم کرد که پس از نصب کاربر باید از قالبی که در هاست نصب شده بک آپ تهییه نماید تا بعدا نیز بتواند از قالب استفاده نمایید.ممکن است پس از نصب ، قالب از آرشیو ما حذف شود پس کاربر موظف به دریافت قالب از هاست خود می باشد و مسئولیتی متوجه تیم طرح کار نخواهد بود
  11. هنگام سفارش دقت نمایید و محصول مورد نظر خود را به درستی انتخاب نمایید . پس از سفارش و پرداخت و تایید قالب از سوی ما امکان عودت وجه وجود نخواهد داشت . تنها در مواردی که قبل از تایید تیکتی مبنی بر تعویض یا بازگشت وجه ارسال شود امکان بازگشت به حساب کاربری و یا خرید قالبی دیگر را خواهید داشت
  12. در محصولات اماده فروش، پس از سفارش کاربر و تایید از سوی ما هیچگونه عدوت وجه و یا تعویض با قالب دیگر نخواهیم داشت و قبل از خرید کاربر باید تمام موارد قالب را که در عکس ها وجود دارد مشاهده و آنالیز نمایید و انتخاب خود را به درستی انجام دهد
  13. تمامی قالب های موجود در سایت پس از سفارش و پرداخت در انتظار تایید از سوی ما خواهند بود و کاربر موظف به صبر کردن تا زمان تایید می باشد البته این زمان در ساعات کاری بین ۱ دقیقه تا ۴ ساعت بوده و در زمان های غیر کاری ساعت ۲۰ شب به بعد بین ۱ دقیقه تا ۱۳ ساعت می باشد
  14. برای رفع هرگونه مشکل از بخش تیکت های سایت استفاده نمایید
  15. طراحی قالب و رفع مشکلات آن شامل یک هفته پشتیبانی رایگان می باشد و بعد از این مدت ما مختار به قبول یا رد مشکل شما و حل آن با هزینه یا رایگان هستیم
  16. حق طراح تمامی قالب های اختصاصی طراحی شده توسط طرح کار محفوط بوده و کاربر امکان تغییر حق طراح را مگر با هماهنگی ندارد
  17. تمامی طرح های گرافیکی (PSD) طراحی شده توسط طرح کار محفوظ بوده و در صورت تمایل با هزینه توافقی به کاربر تحویل داده خواهد شد
  18. قبل از سفارش طراحی اختصاصی قالب تمام موارد را با طراح در میان بگذارید . قالب های هاستینگ دارای دو صفحه می باشد که اول شامل صفحه اصلی سایت و صفحه دوم شامل صفحه ادامه مطالب برای قرار گرفتن خبر ها می باشد . در صورتی که کاربر نیاز به صفحات بیشتری از جمله صفحه پلان ها ، آرشیو ، وبلاگ ، نظرات و… داشته باشد با هزینه جداگانه طراحی و کدنویسی خواهد شد
  19. قالب های طراحی یا کدنویسی شده یا هر دو حتی در صورت حذف کپی رایت در صورت توافق به عنوان نمونه کار در سایت قرار خواهد گرفت و شامل هیچ استثنائی نخواهد شد
  20. طرح کار هیچگونه پشتیبانی تلفنی نداشته و تلفن تماس تنها برای بخش فروش می باشد و برای بررسی مشکلات و… از طریق تیکت در ارتباط باشید
  21. حذف کپی رایت در قالب های اختصاصی طرح کار با دریافت هزینه ۳۰ درصد کل قالب انجام می شود

شرایط فارسی سازی پوسته ها :

  • روند کار فارسی سازی فقط شامل فارسی سازی پوسته می گردد و بخشی اضافه یا کم نمی گردد.
  • در فارسی سازی فقط از فونتهای فارسی استفاده خواهد شد
  • مدت زمان پشتیبانی رایگان ۱۰ روز می باشد که در این مدت موارد زیر شامل پشتیبانی می گردد:
  1. الف) مشکل یا باگ در فارسی سازی
  2. ب) جا انداختن بخشهایی در فارسی سازی
  3. ج) ایجاد مشکل در قالب (در صورتیکه مشکل از قبل وجود نداشته باشد)
  4. د) عدم سازگاری با مرورگرهای مختلف (در صورتیکه از قبل سازگار بوده باشد)
  5. هـ) مشکل در نمایش تاریخها
  6. و) هر مشکلی که به اصل نمایش پوسته صدمه بزند
  • پس از تحویل پوسته فارسی شده به مشتری، هر نوع مشکل یا باگ در فارسی سازی می بایست حداکثر باید طی ۱۰ روز پشتیبانی اعلام گردد و پس از آن مسئولیتی متوجه طرح کار نمی باشد.
  • قالب یا پوسته فارسی شده، به شخص دیگری فروخته و یا در اینترنت منتشر نخواهد شد اما اگر درخواستی مبنی بر فارسی سازی قالب یا پوستۀ مشابه ارسال شد، مجددا این کار انجام می گردد و در این میان تعهدی برای ما وجود ندارد.
  • جمله {فارسی سازی توسط طرح کار} در پایین صفحه اصلی سایت نوشته می شود و حذف آن باعث ابطال پشتیبانی ما برای محصول خواهد شد